• 024 675 10 48
  • info@vankesselgroep.nl
  • Onderwijs
  • Zorg
  • Wonen
  • Werken
Servicedesk Accommodation Management in the picture!Servicedesk Accommodation Management in the picture!Servicedesk Accommodation Management in the picture!Servicedesk Accommodation Management in the picture!
  • Huisvesting van morgen
    • Efficiënter ruimtegebruik
      • Kan ik mijn ruimte efficiënter benutten?
      • Kan ik op mijn perceel nog uitbreiden?
      • Wanneer functioneren medewerkers optimaal?
    • Exploitatielasten verlagen
      • Hoe kan ik mijn exploitatielasten verlagen?
      • Wanneer verbruiken mijn installaties energie?
      • Wilt u besparen op huisvestingskosten?
      • Zijn exploitatielasten begroot in het ontwerp?
    • Levensduur verlengen
      • Hoe geef ik mijn pand een andere bestemming?
      • Kan ik mijn gebouw anders bestemmen?
      • Voldoet mijn pand aan de huidige wetgeving?
  • Diensten en disciplines
  • Projecten
  • Over ons
    • Visie en missie
    • Team
    • Bedrijven Van Kessel Groep
    • Carrière bij de Van Kessel Groep
      • Vacatures
      • Stage
      • Open sollicitatie
  • Nieuws
  • Contact
✕
Published by vkj at juli 18, 2024
Categories
  • am-nieuws
  • vkg-nieuws
  • Datejuli 18, 2024

Onze servicedesk, het kloppend hart van Accommodation Management, waar wij 24/7 klaarstaan voor onze opdrachtgevers. Jaarlijks passeren dan ook ongeveer 10.000 werkopdrachten en eigenaarsmeldingen de collega’s op de desk in Beuningen, die wij vanuit een van de 1.700 beheerseenheden ontvangen. Samen met onze ruim 150 gewaardeerde onderhoudspartners houden wij de eenheden in conditie en zorgen wij voor een fijne werk- en/of leefomgeving.

Echter houden wij ook van uitdagingen en kan beheren op afstand dynamisch zijn. Zo hebben onze servicedeskmedewerkers afgelopen maand een multidisciplinair project gecoördineerd tot volle tevredenheid van onze opdrachtgever. Onze servicedesk heeft te maken gehad met bouwkundig- en elektrotechnisch herstel én het faciliteren van de eindschoonmaak. Ondanks de strakke deadline, vervanging van volledig systeemplafond en de aansturing van meerdere onderhoudspartners in het centrumgebied van een drukke stad, is alles vlekkeloos verlopen. En dat gecoördineerd op afstand! De opdrachtgever en de eindgebruikers op locatie zijn ontzorgd én hebben minimale hinder ondervonden van de werkzaamheden. Alsof er niets is gebeurd. Hier doen wij het voor!

Bezoekadres

Schoenaker 10
6641 SZ Beuningen

Contact

T: (024) 675 10 48
E: info@vankesselgroep.nl

DNR
Disclaimer

Eigendom van De Van Kessel Groep | gemaakt door Premium Online - Privacybeleid
    • Onderwijs
    • Zorg
    • Wonen
    • Werken
    We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we je de best mogelijke ervaring op onze website kunnen aanbieden. Als je doorgaat met het gebruiken van de site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.Accepteren